Sayt test rejimda ishlamoqda !!!
  • Kirish

Tyutor

Tyutor

Shodmonova Munisa Furkatovna

Gruhlari: Ped_2021_04(BT), R, 3p, Ped_2021_11(BT), U, 5p, Ped_2023_04(BT), R, 2p A, Ped_2023_04(BT), R, 2p B, Ped_2023_10(BT), U, 5p, Ped_2023_11(BT), U, 6p
Telefon raqam: +998 (99) 068-14-91
Manzil: Samarqand sh., Spitamen shoh ko‘chasi, 166-uy
Fakultet: Boshlang‘ich ta’lim va gumanitar fanlar fakulteti

Ko'proq

Tyutorlar vazifasi

Ma'naviy-ma'rifiy va axloqiy-tarbiya:
  • Ota-onalar farzandlar tarbiyasidagi o'rni, samaradorligi, mas'uliyati va farzandlar bilan o'zaro munosabatlarini yaxshilashga ko'maklashish, ta'lim-tarbiya sifatini o'rganish va ularni yanada ta'minlashga oid yordamni amalga oshirish;
  • Qonunchilik talablaridan kelib chiqib, ta'lim tizimiga yaqin orada alkogolli va ta'lim muassasalari sotilishiga yo'l qo'ymaslik bo'yicha ta'lim tizimi rahbariyatiga takliflar, ta'lim tizimidagi muammolar haqida ota-onalar va keng jamoatchilikning uzviy ma'lumotiga ega bo'ladi. 'lish ta'minlash, oila, mahalla, ta'lim sharoitlari hamkorligini yanada yaxshilashga doir uslubiy asoslarni belgilash;
  • “Birinchi kurs maktabi” tashkil etishni yuqori saviyada faollashtirish ishtirokida, taʼlim olishning odob-axloq qoidalari, korrupsiyaga qarshi kurashish dasturi, taʼlim muassasalarining ichki mehnat tartib-qoidalari hamda boshqa mahalliy hujjatlar bilan oʻzaro yigʻilgan talabalarni tanishtirish. , psixolog bilan birgalikda talabalarning ijtimoiy-psixologik portretini kuzatish;
  • Talabalarda milliy va umuminsoniy qadriyatlarga hurmat ruhini saqlab, yuksak axloqiy fazilatlarni targ`ib va ​​tashviq etish, ularning Vatanga muhabbat, qonunchiligimizga hurmat ruhida tarbiyalash;
  • Talabalarning foydasini himoya qilish, ularga yaratilishi va undan yuk tashishni yuklash, hujjat oqishi, ilm-fan bilan shug'ullanish, yashashi va dam olishi uchun tegishli mahsulotlarni ko'rib chiqish;
  • Besh muhim tashabbus sifatida tashkil etilgan klub va to'g'ridan-to'g'ri talabalarni jalb qilish va tanlov to'g'risida qaror qabul qilish. qilish;
  • Nogironligi bo'lgan, yetim va ota-ona qaramog'idan mahrum bo'lgan va kam ta'minlangan talabalarga g'amxo'rlik qilish va sog'lom jismoniy, ma'naviy va tibbiy yordam berishni ko', talabalarda o 'quvtizomini rag'batlantirish, ularda o'z o'zini boshqarishni rivojlantirish, fayl ta'lim ularda hayotidagi ijtimoiy-siyosiy va madaniy mahsulotlarda faol ishtirokini ta'minlash;
  • O'zlashtirish ko'maklashgichi past hamda talabalar turar joylarida, ijaradagi va xususiy xonadonlarda yashovchi talabalarning yashash joylariga muntazam borib u erdagi sharoitlarni o'rganib, ularni o'zgartirish va yaxshilash bo'yicha mutasaddilarga. taklif;
  • Muntazam rag‘batlantiruvchi talabalarning ota-onasi davra suhbatlari, uchrashuvlar tashkil etish, talabalarning muammolarini bartaraf etishda bayonnomalarni shakllantirib, amaliy yordam ko‘rsatish, talaba tomonidan odob-axloq tuzatish va boshqa yordam ko‘rsatishda unga nisbatan chora ko‘rish to‘g‘risida lim siyosati va fakultet rahbariyatiga taklif;
  • Talabaning axloqiy, ma'naviy-ma'rifiy yo'nalishi va u haqidagi shaxsiy ma'lumotlarni yorituvchi yig'ma jild hamda “Ma'naviyat soatlari” darsi va ish rejasidagi turli dasturlarni qayd qilish jurnalini elektron ko'chirib olib borish.
O'quv va o'quv-uslubiy sohada:
  • Talabalarning darslarga qatnashishlari bo'yicha kunlik davomatini olib borish;
  • Talabalar tomonidan sababsiz qo'llash dars mashg'ulotlari foydalanish uchun kerakli tavsiyalarga ko'ra bildirgi kiritib borish;
  • Talabalarning darslarini o'zlashtirish darajalarini nazorat qilib borish, innovatsion ta'lim texnologiyalari va o'quv-uslubiy materiallar, axborot-resurslari bilan ta'minlashga hamda ushbu manbalardan keng va unumli ketkazishga ko'maklashish;
  • Talabalarning darsdan bo'shlarida vaqt o'z ustida mustaqil mustaqilni tashkil etish ko'maklashish;
  • Talaba fakultet dekan tushayotgan ma'lumot bo'yicha talablar guruhi sardori bilan yaqin professor-o'qituvchilar bilan suhbatlashish, o'zlashtirishi past talabaga yordamlashib, o'zlashtirish ko'rsatkichi yuqori bo'lganani unga yig'ishishi, qo'shimcha darslar valar tashkil etish. , fanlar bo'yicha akademik qarzdorliklarni muddatda topshirishni nazorat qilish.
Ilm, innovatsiya va loyiha- fan:
  • Iste’dodli va iqtidorli talabalarni aniqlash va ularni maqsadli tayyorlash hamda ilmiy to‘garaklar va klublarga jalb etish;
  • Talabalarni innovatsion startaplarga jalb etish va ularning ijodiy faolliklarini yo‘naltirish;
  • Talabalarni turli ilmiy tadbirlar: konferensiyalar, seminarlar, respublika va xalqaro miqyosdagi olimpiadalar va forumlarda ishtirok etishlarini uyushtirish;
  • Talabalarning xalqaro grantlar va loyihalarda qatnashishlariga ko‘mak berish va rag`batlantirish, ilm-fan hamda tadqiqotlarda faol ishtirok etayotgan talabalarni ta’lim muassasasi rahbariyati va jamoat tashkilotlari tomonidan rag`batlantirilishini tashkil etish;
  • Iste’dodli talabalarga ilmiy maqolalar yozishda maslahatlar berish va chop etishda yordam ko‘rsatish;
  • Talabalarni kelgusida ilmiy faoliyat olib borishlarida ularga yaqindan yordam berish.
Tyutorlar quyidagi huquqlarga ega:
  • O‘ziga biriktirilgan talabalarning darslarini, talaba davomati va dars sifatining monitoringini olib borish maqsadida kuzatish;
  • TTJga joylashishlari uchun talabalarga e’lon berish va ular tomonidan tegishli hujjatlarni yig`ib taqdim etish hamda tashkil etiladigan komissiya yig`ilishida talabalarning ishtirokini ta’minlash;
  • Talabaning talabalar turar joyidan chiqarilishiga rozilik berish, ularning yashash sharoitlarini yaxshilash bo‘yicha takliflar kiritish, o‘quv-tarbiyaviy sohalardagi muammolarini bartaraf etish bo‘yicha fakultet dekanati bilan hamkorlikda ishlash;
  • Madaniy-ma’rifiy tadbirlar va sport musobaqalarini o‘tkazishda dekanat, rektorat va jamoat tashkilotlari bilan hamkorlik qilish, talabaga tavsifnoma va akademik ta’til berish masalasini hal etishda ishtirok etish, talaba haqidagi fakultetda mavjud ma’lumotlardan to‘la foydalanish;
  • Talabaning darslariga qatnashishi, o‘zlashtirish va ijtimoiy hayotidagi roliga oid takliflarni fakultet dekanatiga kiritish, talabaning rag`batlantirilishi yoki jazolanishi va maxsus stipendiyalarga loyiqligi bo‘yicha xulosa berish, yoshlar ittifoqi boshlang`ich tashkiloti, Kasaba uyushmasi va Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limi bilan birgalikda talaba bilimini odilona baholashni nazorat qilish;
  • Tyutor qonun hujjatlarida taqiqlanmagan boshqa huquqlarga ham ega bo‘lishi mumkin.
  • Tyutorlar quyidagi majburiyatlarni bajaradilar:
  • Talabalarning ma’naviy, axloqiy va kasbiy tarbiyasi bilan muntazam shug`ullanish;
  • O‘z mahorati, kasbiy tayyorgarligi, nazariy bilim va ish tajribasini doimiy ravishda oshirib borish;
  • Talabalarning sha’ni, qadr-qimmati va ishchanlik obro‘sini hurmat qilishi;
  • Ta’lim muassasasida professor-o‘qituvchilar tomonidan talabaning obro‘-e’tibori va nufuziga dog` tushirishning oldini olish;
  • Talabalarning psixologik va o‘ziga xos xususiyatlarini, jismoniy va ruhiy salomatligini, fiziologik rivojlanishini hisobga olishi, jismoniy, aqliy, sensor (sezgi) yoki ruhiy nuqsonlari bo‘lgan shaxslarni o‘qitish uchun shart-sharoitlar yaratilishiga e’tibor qaratish;
  • Talabalarning o‘quv, ma’naviy va ilmiy faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilib borish;
  • Talabalarning o‘zlashtirishi va darslarda ishtirok etishini muntazam nazorat qilib borish hamda tahlil etish;
  • Tyutorlik guruhlaridagi talabalarning ma’lumotlar bazasini yaratish va fakultetga taqdim etish;
  • Talabalar haqidagi shaxsiy ma’lumotlarni ularning roziligisiz oshkor qilmaslik;
  • Tyutorlik guruhidagi talabalar turar joyi, ijara, yaqin qarindoshi va o‘z uyida istiqomat qiluvchi talabalarning yashash sharoitidan doimiy xabardor bo‘lish;
  • Talabalarning to‘garak va klublarga a’zoligini maksimal darajada ta’minlash va ularning ushbu to‘garaklar faoliyatidagi ishtiroki monitoringini yuritish;
  • O‘ziga biriktirilgan akademik guruhlardagi talabalar bilan muntazam (guruhlarda va yakka tartibda) suhbatlar o‘tkazib borish;
  • Talabaning odobi, xulqi va ichki tartib qoidalarga rioya etishi yuzasidan ota-onalar bilan uchrashib, davra suhbatlar tashkil etib hamda tegishli ma’lumotlarni yetkazishi;
  • Talabalar va ularning ota-onasini yoki boshqa qonuniy vakillarini oliy ta’lim muassasasi ustavi, ichki tartib, odob-axloq hamda TTJdan foydalanish qoidalari va ta’lim faoliyatini tartibga soluvchi boshqa hujjatlar bilan tanishtirishi;
  • Akademik guruhlarda “Ma’naviyat soatlari” va “Soft skills” treninglarini dars jadvali asosida har haftada bir marotaba o‘tilishini tashkil etish hamda uning samaradorligini ta’minlash;
  • Talabalar bilan bog`liq favqulodda muammoli vaziyatlar yuzasidan zudlik bilan fakultet dekaniga axborot berish;
  • Talabalar o‘rtasida huquqbuzarlik, jinoyatchilik va diniy ekstremizmning oldini olish bo‘yicha soha mutaxassislari ishtirokida muntazam tushuntirish ishlarini olib borish, alkogol, tamaki va psixotrop vositalar iste’mol qilishning zararli oqibatlari xususida doimiy profilaktik ishlarni tashkil etish;
  • Moddiy yordamga muhtoj talabalarni aniqlash, ularni ijtimoiy jihatdan qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha fakultet dekaniga taklif kiritish, ta’lim muassasasi hududida talabalarning odob-axloq qoidalari va boshqa ichki hujjatlarda belgilangan talablarga mos ravishda bo‘lishlarini nazorat qilish hamda ushbu hujjatlarni buzgan talabalarga tegishli choralar ko‘rish yuzasidan fakultet dekaniga bildirgi kiritish;
  • Tyutor o‘z faoliyatida amaldagi qonun hujjatlari, oliy ta’lim muassasasi ichki tartib va odob-axloq qoidalari hamda ushbu nizomga muvofiq boshqa majburiyatlarni bajaradi, tyutorlar o‘ziga yuklatilgan vazifalarni bajarish uchun shaxsan javobgardir.
  • Nizom talablarini buzgan shaxslar qonun hujjatlariga muvofiq javobgar bo‘ladi.
Tyutorlarning malaka talablari:
  • Tyutorlar oliy ma’lumotga ega bo‘lishi (ilmiy daraja va ilmiy unvonga ega shaxslarga afzalliklar beriladi);
  • Pedagogik va psixologik, o‘quv-tarbiyaviy, o‘quv-uslubiy, boshqaruv faoliyati bilan shug‘ullangan, yoshlar masalalari va ma’naviy-ma’rifiy yo‘nalishda 3 yildan kam bo‘lmagan (3 yildan ko‘p bo‘lganlarga ustuvorlik beriladi) mehnat stajiga ega bo‘lishi;
  • Davlat tilini mukammal bilishi (shuningdek, xorijiy tillar–rus yoki ingliz tilini yaxshi biladigan shaxslarga afzalliklar beriladi);
  • Namunaviy shaxsiy fazilatlarga–intellekt, madaniyatli, ijodiy, xushmuomalalik, vatanparvarlik va tashabbuskorlik qoidalariga ega bo'lishi, mas'uliyat hissi, mustaqil ish tutish xususiyatlariga ega bo'lishi zarur.
Umumiy ma'lumot

02.12.1989-yilda Samarqand viloyati Samarqand tumanida tug'ilgan.
1996-2007-yillar maktabni a'lo baholarga tamomladi.
2008-2012 yillar Samarqand Davlat universiteti San'atshunoslik fakulteti san'at yo'nalishini ham bakalavr bosqichini a'lo baholarga tamomladi. 
2013-2014 yillar Samarqand Davlat universiteti San'atshunoslik fakulteti Amaliy san'at yo'nalishi magistraturasini bitirgan.
2013-2014 Samarqand shahridagi 37-IDUM maktabida tasviriy san'at fani o'qituvchisi.
2017-2019 yillar Kattaqo'rg'on tuman 14- umumiy o'rta ta'lim maktabida tasviriy san'at fani o'qituvchisi
2019-2020 yil Kattaqo'rg'on tuman 14- umumiy o'rta ta'lim maktabida ma'naviy ma'rifiy ishlar bo'yicha direktor o'rinbosari
1.11.2021-yildan O'zbekiston Finlandiya pedagogika instituti San'atshunoslik fakulteti tyutori faoliyatida ish ishlab chiqarishni davom ettirmoqda.
Oilali. 2 nafar farzandi bor.